Arrived!! - Reisverslag uit Perth, Australië van Joke Bauwens - WaarBenJij.nu Arrived!! - Reisverslag uit Perth, Australië van Joke Bauwens - WaarBenJij.nu

Arrived!!

Blijf op de hoogte en volg Joke

26 September 2015 | Australië, Perth

Aangekomen in de Capital of the west coast, Perth! Mijn eerste stop.
Een trip van 24u, 2 overstappen en veel eten! De vluchten zijn eigenlijk wel zeer goed verlopen: raamzitjes, leuke buren, snelle overstappen, gemakkelijk terug te vinden gates, prachtige uitzichten en veel eten!

Apero, warme lunch, broodjes, chips, ontbijt x2, koekjes, lunch, ... Singapore airlines weet zijn klanten te soigneren!
De koekjes in mijn rugzak dan toch maar aangeven aan de douane :-)

Mijn eerste contact mijn een australier, de douane, en wat vraagt hij "How do you pronounce your first name????" En hupla, we zijn vertrokken... Ik had het kunnen raden... Hoeveel keer ga ik die vraag nog krijgen?

En dan taxi in (yep, vandaag is het comfort) en richting mijn eerste hotelleke in het centrum van de stad!
Voor de eerste 3 nachten een goe bedekt, grote eigen badkamer, ontbijtbuffetje,... Ja, ne mens wordt al wat ouder é...
En dan een heimwee-moment (ojee, nu al...) All alone in the big city... Mijne schat gehoord (ik mis je enorm!!!!) en ik kan er weer tegen!
HUP, Joke, naar buiten en de sfeer opsnuiven van Australie: gezellig, vriendelijke mensen, ambiance, veel grill-restaurants, belgian beer,...

Morgen echt de stad verkennen, citytrippen, genieten van Kings Park, swan river,... En dan binnen 2 dagen naar de kust om het backpacken echt aan te vatten!
Nu mijn bedje in! Slaapwel!

Cheers mates!


  • 26 September 2015 - 20:47

    Gilbert:

    Het is leuk je zo te kunnen volgen. We zijn ervan overtuigd dat het een onvergetelijke ervaring zal worden. Al is er soms het "gemis" van het thuisfront (en zeker je schat), het weerzien zal dan des te intenser zijn. Profiteer met volle teugen ! Mama en papa

  • 27 September 2015 - 09:01

    Sylvie:

    Alle dat is al gepasseerd, geen vluchten
    gemist of hopeloos verloren lopen in Singapore:-).
    Kijk al uit naar je volgende verhaal.
    Dikke zoen! X

  • 27 September 2015 - 11:48

    Bart:

    Yes, blij te horen dat je goed aangekomen bent "mop".
    Geniet, geniet, GENIET !
    Good luck !!!

  • 27 September 2015 - 14:51

    Kristien :

    Fijn om je zo wat te kunnen volgen .

    De heenreis is goed verlopen . Ze hebben je goed verwend op de vlieger ! Das goed !
    Hier moeten we nog een beetje wennen aan het uurverschil daar als we ons bedenken wat je daar aan het doen bent . Je eerste dag zal er bijna opzitten en hopelijk heb je ervan genoten !

    Hier ook zon !

    Veel liefs en vergeet emma 's briefje niet als het een beetje moeilijker gaat !

    Smak !

  • 28 September 2015 - 19:30

    Babba:

    Hey JO,

    Al betoverd door een grote stad met krabbers aan de wolken ?
    Beleef alles zo intens als kan.
    Dompel je helemaal onder en laat je meevoeren door de kracht van wat ooit de natives zo belangrijk vonden. GO Go Go GO GO GO !!!

    Kijk uit naar je volgende verhaal !
    Totaly with you,

    Love
    Babba

  • 29 September 2015 - 02:52

    Chantal:

    Hallo,

    Super, zo je te kunnen volgen!
    Joke, ik stoef nogal op je hoor! Aan iedereen die het horen wil vertel ik dat je
    op je ééntje zo een reis aan vat!
    Ik ben trots op je.
    Gisteren thuis gekomen na een leuke vakantie in Sicilië

    Liefs
    Chantal

  • 30 September 2015 - 14:19

    Myny Karine:

    Hallo Joke ,

    waar ben je nu ?

    Liefs ,

    Karie

  • 30 September 2015 - 17:54

    Heidi:

    Hey Joke,

    Op dit eigenste ogenblik kruip je ws onder de wol (?) of lig je er mss al in (hoewel... :-), vermoeid van alle opgedane indrukken?
    Hoe zijn je eerste dagen verlopen? Je ogen al goed gekost gegeven zeker?
    Benieuwd om je verdere reisverslag te lezen (en hoe ze je naam daar nu uiteindelijk uitspreken :-) Toch geen al te flauwe "joke"? :-)

    Toedeloe!

    Heidi x

  • 30 September 2015 - 22:43

    Joke:

    Ik merk dat ik stiekem vind dat je volgende reisverhaal te lang uitblijft... maar gelijk heb je!! blijf maar zo lang en zo veel mogelijk offline! ;)
    zoen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Perth

Down Under

3 maanden het prachtige Australië ontdekken

Recente Reisverslagen:

22 December 2015

Wat een afsluiter!!

06 December 2015

Beautiful Tasmania!

29 November 2015

De laatste stops aan de Oostkust...

15 November 2015

Sun, sea, relax!!!

03 November 2015

The outback
Joke

We travel not to escape life, but for life not to escape us...

Actief sinds 09 Sept. 2015
Verslag gelezen: 327
Totaal aantal bezoekers 6602

Voorgaande reizen:

25 September 2015 - 24 December 2015

Down Under

Landen bezocht: