De laatste stops aan de Oostkust... - Reisverslag uit Wollombi, Australië van Joke Bauwens - WaarBenJij.nu De laatste stops aan de Oostkust... - Reisverslag uit Wollombi, Australië van Joke Bauwens - WaarBenJij.nu

De laatste stops aan de Oostkust...

Blijf op de hoogte en volg Joke

29 November 2015 | Australië, Wollombi

En november loopt op zijn einde...

Ondertussen 2 weken geleden heb ik het mooie Fraser Island ontdekt! Een eiland waar de natuur zijn gangetje gaat met een leuk regenwoud... dat wandel je uiteraard door in de regen :-)
Een eiland met een strand als autoweg, met de nodige verkeersregels en snelheidslimieten... A bumpy road, maar ongelofelijk cool eigenlijk om hierover te rijden!

Na 2 dagen ruwe natuur richting Byron Bay. Volgens iedereen een plaats om te chillen... Maar heb ik dit niet al overal gedaan aan de Oostkust :-)
En hier was het dan... Surfplanken, lange blonde haren, dreadlocks, relaxing, wietgeurtjes overal... Dit is de plaats waar ik me eens ga wagen op een surfplank!

Na 3 uur kan ik al af en toe, met een beetje geluk, op mijn plank rechtstaan... Een beetje oefening zal toch nodig zijn om de hoogste golf perfect te kunnen nemen :-)
Het was enorm vermoeiend, maar echt leuk!

Vandaag sluit ik een zalig weekje Sydney af! Persoonlijk een hoogtepunt, maar eerlijk gezegd had ik wat meer verwacht van Sydney (dat kan natuurlijk ook liggen aan het feit dat we enkele verkeerde uitstapjes hebben gekozen... Oepsie :-))

Voor enkelen onder jullie: Palm beach of "summerbay" was echt mooi... Net zoals op tv... Hihi :-) Ik waande me al in het caravan-park bij Pippa...

Op bondi beach hebben we de camera's voor "Bondi Rescue" spijtiggenoeg niet gezien... Anders hadden we zeker even de groetjes gedaan!
Maar wat een strand... Met het zonneke erbij en genieten! Net zoals de hele kustlijn daar... Prachtig om de kracht van de zee te zien... Daar kan je uren naar blijven kijken!

Terwijl hier iedereen al in kerststemming aan het komen is... Man, dat past hier echt niet die kerstbomen en kerstmuziek... Plan ik de laatste weekjes van mijn tocht.
Nog 3,5 week te gaan en dan last minute beslist om Tasmania ook maar te doen... Waarom niet... Ik heb nog een zee van tijd! Het kleine Nieuw-Zeeland... Het belooft de MOST AMAZING PLACE te zijn...
Mijn lange broek en dikke pull aan en off I go!
Een weekje rondtrekken met de auto voor mijn laatste stop in Melbourne!

Almost home...

  • 30 November 2015 - 00:09

    Mama & Papa:

    Geniet van de laatste weekjes ! We kijken alvast uit naar je thuiskomst !
    Dikke knuffel ! Mama en papa

  • 30 November 2015 - 00:09

    Mama & Papa:

    Geniet van de laatste weekjes ! We kijken alvast uit naar je thuiskomst !
    Dikke knuffel ! Mama en papa

  • 30 November 2015 - 10:07

    Nanki:

    De max Joke!! En heb de foto van Summerbay herkent.... zo jaloers ;)
    Dikke kussen
    Nanki

  • 30 November 2015 - 13:26

    Kristien :

    amai , die foto's zijn zooooooooooooooooooo mooi !
    Dat "reisje" moeten we toch ook eens op ons "TO DO" lijstje zetten !
    We zijn blij dat je het zo goed stelt . 't Is leuk te lezen wat je allemaal doet .
    Hier vollop sint en piet ! ...
    en de mama wat studeren voor examens in januari ! Die komen ineens heel dichtbij !
    Beetje stress !
    Paardje beetje beter maar nog niet ok ! Volgende week komt de osteopaat ! Jammer ma ja ...
    Zeg ... heb je al een lijstje voor kerst ??? Hihi ... op algemene aanvraag toch even de vraag stellen !
    We kijken er naar uit om je verhalen in real life te horen !
    Dikke knuffel en kus van ons allemaal ! SMAK !

  • 30 November 2015 - 18:45

    Veerle, Lagae & Lucie:

    Amai Joke, die maanden lijken voor ons al te zijn voorbij gevlogen, wat moet dat voor jou niet zijn!
    Maar we beginnen hier toch ook wel uit te kijken naar jouw terugkomst en nog meer van je verhalen te horen!
    Geniet nog van de laatste weken! En tot binnenkort!

  • 30 November 2015 - 20:45

    Inge Bauwens :

    Hey Joke, zo jaloers op je ervaring...

  • 02 December 2015 - 17:07

    Karine :

    Wat een ervaring ...dit kan niemand jou meer afpakken !


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Wollombi

Down Under

3 maanden het prachtige Australië ontdekken

Recente Reisverslagen:

22 December 2015

Wat een afsluiter!!

06 December 2015

Beautiful Tasmania!

29 November 2015

De laatste stops aan de Oostkust...

15 November 2015

Sun, sea, relax!!!

03 November 2015

The outback
Joke

We travel not to escape life, but for life not to escape us...

Actief sinds 09 Sept. 2015
Verslag gelezen: 394
Totaal aantal bezoekers 6607

Voorgaande reizen:

25 September 2015 - 24 December 2015

Down Under

Landen bezocht: