Beautiful Tasmania! - Reisverslag uit Tasmania, Australië van Joke Bauwens - WaarBenJij.nu Beautiful Tasmania! - Reisverslag uit Tasmania, Australië van Joke Bauwens - WaarBenJij.nu

Beautiful Tasmania!

Blijf op de hoogte en volg Joke

06 December 2015 | Australië, Tasmania

Als dit het kleine Nieuw-Zeeland is zoals ze zeggen, dan wil ik definitly ooit naar Nieuw-Zeeland!!!!!

Ik heb ervan genoten om hier een weekje rond te cruisen! Rechte banen kennen ze hier niet, enkel s-bochtjes in de bergen, in de bossen, in de weilanden!
Voor elk postkaart-uitzicht moet je spijtiggenoeg betalen, dat is zo in heel Australië... :-( Maar de zichten die je hier hebt als je aan het rijden bent, zijn adembenemend! En dat met een goed muziekske en een timtam-koekje in de mond... Mijn nieuwe verslaving... Jaja, Heidi, ik breng er zeker mee naar België!!!! :-p

Een paar stevige wandelingen hebben me deugd gedaan... Het bloed nog eens door uw lichaam laten razen, maar het is duidelijk dat ik terug moet gaan lopen als ik thuis ben :-)) (of minder timtams eten, hoor ik jullie nu zeggen ;-))

De weergoden hebben me alvast terug laten kennismaken met wat meer Belgische temperaturen en nattigheid... Regen, wind, zelfs vriestemperaturen... Ohjee... Dat wordt zooooo pijnlijk...

Maar eerst terug wat opwarmen in Melbourne... Laat het zonnetje maar terug op mijn gezichtje schijnen!!!

Nog 2,5 week... MISS santaclaus hier naast mij (hahaha... Echt gieren) en de kerstmuziek die hier door de boxen knalt, laten me weten dat het bijna Kerstmis is... Voor mij betekent dit terug naar huis en daar kijk ik echt hard naar uit!!!



  • 06 December 2015 - 09:07

    Babba & The Ladies:

    SCHUUUUUUUUUUUUUUN !!!!!
    Geniet er nog efkes van en breng die Miss Santa claus maar mee, we kunnen haar op den teppanyaki leggen. Weer geweldige foto's. YESSSS !!!!!!!
    Love.
    Wijle

  • 08 December 2015 - 12:46

    Sammy:

    Hoe, en gene foto van Miss Santa Claus??? Of is die even oud als de Kerstman zelf, want laat dan maar zo :p

  • 09 December 2015 - 11:43

    Chantal Myny:

    Dag Joke,

    k volg je heerlijke verhalen van nabij.
    Nog veel plezier en geniet er met volle teugen van!

    Dikke knuffel
    Chantal

  • 14 December 2015 - 12:07

    Mama En Papa:

    Einde van het avontuur komt nu wel heel snel in zicht ! Geniet nog ten volle van je laatste week "Downunder" We kijken uit naar je thuiskomst. Mama en papa

  • 21 December 2015 - 14:57

    Heidi:

    Hey Joke,

    Je hebt me weer waterachtig gemaakt (en dat gaat niet alleen over de TimTams :-) Amai, zo'n reis staat echt hoe langer hoe meer op m'n verlanglijstje :-)
    'k Was eigenlijk ook wel benieuwd naar die Miss Santa Claus :-)
    Geniet nog van de zo! (Hier schijnt ze nu niet, maar de temperaturen zijn voorlopig nog niet echt op z'n decembers: 12 à 15°C... bijna zomer dus :-) En geniet nog van alles wat je daar ziet!
    Alvast een hele fijne en veilige terugreis gewenst!
    (En Merry X-mas!)

    Heidi xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Tasmania

Down Under

3 maanden het prachtige Australië ontdekken

Recente Reisverslagen:

22 December 2015

Wat een afsluiter!!

06 December 2015

Beautiful Tasmania!

29 November 2015

De laatste stops aan de Oostkust...

15 November 2015

Sun, sea, relax!!!

03 November 2015

The outback
Joke

We travel not to escape life, but for life not to escape us...

Actief sinds 09 Sept. 2015
Verslag gelezen: 286
Totaal aantal bezoekers 6611

Voorgaande reizen:

25 September 2015 - 24 December 2015

Down Under

Landen bezocht: